"Dobroć serca jest tym, czym ciepło słońca: ona daje życie." H. Sienkiewicz

AKTUALNOŚCI

info 341
[info nr 341][Autor: Edyta Woźnica][Dodano: 16.06.2013r. 09:18]
WYPRAWA NA ROGACZ
Nasza klasa IIa wraz z kilkoma osobami z klas III w dniach 3-4-5 czerwca wybrała się na wyprawę do Wilkowic, aby zdobyć szczyt „Rogacz” i zakwaterować się w świetnym schronisku „Chatka Studencka Rogacz”.

Wyruszyliśmy w poniedziałek o godzinie 5.30 rano pociągiem ze stacji w Czerwionce, dojechaliśmy do Katowic skąd mieliśmy przesiadkę do następnego pociągu, który zawiózł nas do Wilkowic. Pogoda nam nie dopisywała, jednak dzielnie szliśmy w górę pełni optymizmu! Po około trzech godzinach mokrej wędrówki dotarliśmy w prawie pełnym składzie do schroniska (kilka osób zagubiło się po drodze, ale wraz z opiekunem dotarli cali i zdrowi).

Na miejscu wypakowaliśmy się i każdy zabrał się za przygotowanie obiadu oraz suszenie przemokłych ubrań. Przez resztę dnia organizowaliśmy gry i zabawy integracyjne, a wieczorem zabraliśmy się za rozpalenie ogniska, które ze względu na nieustający deszcz zamieniło się w gril ;)

Na drugi dzień wyruszyliśmy w górę do innego schroniska na obiad, po powrocie część z nas wybrała się na sam dół do sklepów a reszta do naszej chatki. Wieczorem było bardzo zabawnie, jedni grali i śpiewali, drudzy urozmaicali sobie czas grą w ping-ponga a jeszcze inni spędzali czas na wspólnych rozmowach w pokoju.

We środę po śniadaniu uprzątnęliśmy schronisko, spakowaliśmy się i wyruszyliśmy czerwonym szlakiem w dół do stacji kolejowej w Wilkowicach.

Oczywiście nie było by tak świetnej wycieczki bez naszych opiekunów: pana Michała Klasika, Marcina Gorzawskiego i Piotra Kucharzewskiego!

Zdjęcia wkrótce

Zobacz zdjęcia z zeszłego roku >>

Opracowanie: Edyta Woźnica IIA
Copyright by Marcin Gorzawski and G4. All rights reserved. Wszelkie prawa zastrzeżone.